אם המכשיר כבוי או מנותק מהרשת
אם המכשיר האבוד כבוי או מנותק תוכלו בכל זאת להפעיל את "מצב אובדן, נעל או פירמוט מרחוק". הפעולות האלו תתבצענה בפעם הבאה שהמכשיר יתחבר לרשת. אם הסרתם את המכשיר מהחשבון שלכם בזמן שהיה כבוי, כל פעולה הממתינה להתחברות המכשיר תבוטל.
כיבוי או ביטול "מצב אובדן"
ניתן לכבות את "מצב אובדן" ע"י הזנת הסיסמה במכשיר שלכם. כמו כן ניתן לכבות את "מצב אובדן" דרך iCloud.com או מהאפליקציה Find My iPhone.
אם האפליקציה Find My iPhone לא הופעלה במכשיר האבוד.
אם לא הפעלתם את האפליקציה לפני שהמכשיר אבד או נגנב, לא תוכלו להשתמש בה כדי לאתר את המכשיר שלכם. עם זאת, תוכלו לבצע את הפעולות הבאות כדי להגן על הנתונים שלכם.
1. שנו את הסיסמה ב-Apple ID. שינוי הסיסמה ימנע מזרים גישה לנתונים ב-iCloud או שימוש בשירותים אחרים (כגון iMessage או iTunes) באמצעות המכשיר האבוד שלכם.
2. שנו את הסיסמאות בחשבונות האינטרנט האחרים שלכם, כולל חשבון הדוא"ל, Facebook או Twitter
3. דווחו על המכשיר האבוד/גנוב למשטרה. ייתכן שהמשטרה תבקש את המס' הסידורי של המכשיר. מצאו את רישום המס' הסידורי.
4. דווחו על המכשיר האבוד/גנוב לספק הרשת שלכם כדי שיוכלו לבטל את החשבון ולמנוע הפעלת שיחות, טקסט או שימוש בנתונים.
* הפעולות המתוארות במדריך זה מתייחסות גם ל-iPad ו-iPod Touch.