* אין אפשרות לבטח מכשיר דרך המוקד הטלפוני או האתר.
* ניתן לקנות ביטוח ל- iPad שלכם דרך
הסניפים בלבד.
* רכישת ביטוח iDigital Care Gold שלא במעמד הרכישה, מותנית בבדיקת המכשיר בסניף על ידי נציג הרשת.
* האחריות אינה מכסה אובדן, או מקרים שמוגדרים כ״טוטאל לוס״ - נזק נוזלים, או כל נזק אחר שאינו בר תיקון כמפורט בכתב השירות לתכנית.
במסגרת התיקון ינתנו חלקי פרימיום שאינם מבית אפל והתיקון יתבצע במעבדה חיצונית.
ניתן למכור את האחריות בכל שלב ולא רק במעמד מכירת ה-iPad (לאחר בדיקה בסיסית למכשיר) והיא מכסה נזקים שאינם במסגרת אחריות יצרן (נזקי לקוח).
לכתב השירות המלא לתכנית