תנאי אחריות
חברת אייקון גרופ, ח.פ.513955252 מרח' דרך יצחק רבין 1, פתח תקווה (להלן: "החברה") נותנת בזה לצרכן אחריות לתקינות המכשיר נושא מספר סידורי מבית Apple אשר פרטיו מצוינים להלן, וזאת לתקופה של 12 חודשים החל ממועד רכישת המכשיר ומסירתו, אלא אם צוין אחרת ע"ג תעודה זו (להלן: "תקופת האחריות"), וזאת בכפוף לאמור להלן:
1. האחריות ניתנת רק למכשיר המפורט מעבר לדף (להלן: "המכשיר") ועבור הצרכן אשר רכש את המכשיר לשימוש אישי, ביתי או משפחתי.
2. בתקופת האחריות החברה (או מי מטעמה), תתקן או תחליף, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף לסעיף 5 להלן, את המכשיר שימצא ע"י החברה פגום או בלתי תקין וזאת ללא חיוב הצרכן בתשלום, תוך השבת המכשיר למצב שבו היה אלמלא הקלקול, ובלבד שהמכשיר יובא אל אחת מתחנות השירות/החנויות (להלן: "נקודות השירות") המפורטות בהמשך. הובלת המכשיר אל ומנקודות השירות תעשה ע"י הצרכן, על חשבונו ועל אחריותו הבלעדית. לאחר התיקון או ההחלפה תמסור החברה (או מי מטעמה) אישור בכתב שתפורט בו מהות התיקון או ההחלפה. במקרה של תיקון כאמור במסגרת האחריות, יהיו החלקים המחליפים מקוריים וחדשים.
3. ככל שבחרה החברה להחליף את המכשיר, החלפה תהיה למוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומה ושווה ערך. החברה תהיה רשאית גם להשיב לצרכן את התמורה ששילם בגין המכשיר, חלף התיקון או ההחלפה, לפי שיקול דעתה.
4. אם החברה תחליף מכשיר פגום או חלק פגום במכשיר במסגרת האחריות במכשיר או חלק חדש, יישאר המכשיר או החלק הפגום בבעלותה. הצרכן רשאי לרכוש מהחברה את המכשיר או החלק הפגום שהוחלף במחיר כמפורט במחירוני החברה באותה העת. מוסכם כי האחריות על המכשיר או החלק המוחלף, לפי העניין, תסתיים עם תום תקופת האחריות של תעודה זו ולא פחות מ-90 יום ממועד התיקון.
5. אחריות החברה על פי תעודה זו ובכלל, לא תחול בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן. במקרים כאמור כל תיקון (ככל שניתן לבצעו) או החלפה של המכשיר, לרבות עלות חלפים ופרטי מכשיר מחליפים, בדיקה ושעות עבודה שיושקעו על ידי החברה, יבוצעו בתשלום בהתאם למחירון החברה שיהיה בתוקף באותה העת. ואלה המקרים:
(א) אם ניזוק המכשיר ע"י שבר, כח עליון, זדון, רשלנות, לרבות שפיכת נוזלים, קורוזיה, לחץ בלתי סביר על המעטפת, חשיפה לשמש, אבק, לטמפ' חריגה או לכלוך, לרבות שעוות אוזניים.
(ב) אם ניזוק המכשיר כתוצאה משימוש לא נכון, או שלא לפי ההוראות, או לא זהיר, או כתוצאה משינויים במתח החשמל, או כתוצאה משימוש במתח חשמל בלתי מתאים, או כתוצאה משימוש באביזר נלווה לא מתאים.
(ג) אם הקלקול במכשיר, בגינו מבקש הצרכן להפעיל את האחריות, נגרם בעקבות טיפול, שינוי או תיקון במכשיר ע"י גורם שאינו טכנאי מוסמך ואינו מורשה מטעם החברה.
(ד) לגבי מכשירי iPhone מסדרה 7 ואילך: מובהר ומודגש כי האחריות אינה חלה או מכסה בשום מקרה נזקי מים, אבק וקורוזיה, מכל סוג שהוא.
(ה) לגבי שעוני Apple Watch מסדרה 2 ואילך, מובהר ומודגש כי האחריות מכסה נזקי מים בכפוף לשימוש בשעון בהתאם להוראות השימוש (השעון מיוצר לפי תקן בינלאומי 2010 :22,810 ;ISO יחד עם זאת ניתן להשתמש בו אך ורק במים רדודים, למשל בשחייה, אך לא בצלילה, סקי מים או בפעילויות מים אחרות במהירות גבוהה).
6. החברה תתקן את המכשיר (או לחלופין תחליפו או תשיב בגינו את התמורה לצרכן, לפי החלטת החברה) לא יאוחר מתום עשרה ימים מהיום שבו נמסר המכשיר לנקודת השירות. שבתות וחגים לא יבואו במניין התקופות לעיל.
7. בכל תלונה הקשורה לאיכות תמונה במסך, ובכלל זה לעניין כמות הפיקסלים, צבעם וצפיפותם, החלפת המסך או תיקונו כפופה להנחיות יצרן בנוגע לרמת איכות התמונה לסוג המכשיר הרלבנטי.
8. עבור מוצרים שמחירם עולה על 300 ₪: עד 12 חודשים מתום תקופת האחריות, החברה (או מי מטעמה) תמכור לצרכן, במקרה של דרישה מצד הצרכן, חלקי חילוף, במחיר שייקבע לפי שיקול דעתה, לשם תיקון המכשיר. בנוסף, צרכן אשר יתקן את המכשיר במעבדה של החברה (או מי מטעמה או הקשור עמה), עד 12 חודשים מתום תקופת האחריות, יהיה רשאי לקבל לידיו את חלק החילוף המוחלף, ככל שהדבר אפשרי, ובלבד שלא ויתר במפורש ובכתב (לרבות בטופס דיגיטלי) על הותרת החלק המוחלף בידיו.
בנוסף לאפשרויות של רכישת חלקי חילוף ותיקון המכשיר במעבדת החברה, מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית להציע ללקוחותיה לרכוש מכשיר חדש חלופי במחיר שייקבע לפי שיקול דעתה, ובמקרה שהלקוח יבחר באפשרות זאת, ועל אף האמור לעיל, החברה תהא רשאית להשאיר את המכשיר התקול בידיה.
9. מובהר כי אחריות החברה על פי תעודה זו ובכלל, אינה חלה ביחס לתוכנה או בכל הקשור לתוכנה.
10. החברה אינה אחראית לכל נזק עקיף או תוצאתי מכל מין וסוג. מבלי לפגוע מכלליות האמור מובהר שאם תיקון ו/או שירות כרוך בהעברת מידע בדיסקים קשיחים, במדיה מגנטית, אופטית או בכל צורה אחרת, החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא למידע האמור ו/או להעברתו.
11. אם נדרש להתקין מחדש במכשיר מערכת ההפעלה, הצרכן מתחייב כתנאי להתקנה לספק לחברה את מערכת ההפעלה המקורית שרכש כדין.
12. חל איסור מוחלט לבצע חריטה על גבי המכשיר. במקרה של חריטה תראה החברה את החריטה כנזק מכוון ותסיר כל אחריות מהחלק עליו בוצעה החריטה ו/או נזק שנגרם בגינו.
13. בכפוף להוראות הדין, בכל פניה בקשר עם האחריות יציג הצרכן תעודת אחריות זו.
14. תעודת אחריות זו מבטלת כל אחריות או ערבויות קודמות או אחרות שניתנו, ככל שניתנו, בכתב או בע"פ ע"י החברה ו/או Apple.
נקודות שירות לייעוץ טכני ומסירה למעבדה
תל אביב: חנות איי דיגיטל בקניון רמת אביב , רח' איינשטיין 40, טלפון: 03-9005355
חיפה: חנות איי דיגיטל בגרנד קניון, רח' שמחה גולן 54, טלפון: 03-9005355
באר שבע: חנות איי דיגיטל בגרנד קניון, שד' טוביהו דוד 125, טלפון: 03-9005355
ירושלים: חנות איי דיגיטל בקניון מלחה, אגודת ספורט בית”ר, טלפון: 03-9005355
לתחנות שירות נוספות של איי דיגיטל הפזורות ברחבי הארץ אנא בקרו באתר:
http://www.idigital.co.il/stores
שעות פתיחה וכתובות ניתן למצוא באתר www.iDigital.co.il
שירות לקוחות ותמיכה טכנית: 03-9005355 בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00
פרטי הצרכן
שם הצרכן: ______________ תאריך הקניה: ______________
כתובת הצרכן: ______________ טלפון: _________________
פרטי הציוד
סוג הציוד:______________ שם המוצר: תיאור: מספר סידורי (ככל שקיים) שם הדגם: שנת הייצור: ______
תאריך רכישת המוצר:
תאריך תחילת אחריות (עם מסירת המוצר לצרכן) _____________ תאריך סיום אחריות ______________