שירות תיקונים ל- iPad

שירות תיקונים ל- iPad

שירות התיקונים של iDigital למכשירים מחוץ לאחריות יצרן.
אנו מציעים שירות תיקונים במעבדה מקצועית מבית iDigital, בפריסה ארצית. אנו מתחייבים לשירות מקצועי ואמין.

ניתן למסור את המכשיר לתיקון בכל אחת מחנויות רשת iDigital ברחבי הארץ.

  • עם מסירת המכשיר הוא יישלח למעבדה ויוחזר לחנות בה נמסר עד 3 ימי עסקים מיום המסירה.
  • השירות כולל אחריות תיקון לתקופה של 3 חודשים.
  • ניתן לקבל iPhone חלופי לתקופת התיקון.
  • לנו ב- iDigital חשוב להעניק לך את חוית השירות הטובה ביותר. במידה ועלות התיקון תעלה על 490 ש"ח ניצור עמך קשר לאישור עלות התיקון.
  • עלות התיקון הסופית תקבע לאחר בדיקת טכנאי במעבדה.
  • במקרים של אי כדאיות תיקון, צוות השירות שלנו יצור עמך קשר ויעדכנך טלפונית.

 

מחירון רכיבים נפוצים לדוגמא:

 

iPad 2/3/4

החלפת מסך מגע- 120.00 ש״ח
החלפת סוללה- 108.00 ש״ח
החלפת כל סוגי השקעים והפלטים- 60.00  ש״ח                        
החלפת מכלול פנל אחורי -264.00 ש״ח 

 

 iPad Air 1

החלפת מסך מגע- 300.00 ש״ח

 

 iPad Mini 1/2

החלפת מסך מגע- 240.00 ש״ח
החלפת מכלול פנל אחורי - 276.00 ש״ח

 

*  המחירים כוללים מע״מ
** לכל המחירים תתווסף עלות עבודה בסך 180.00 ש״ח כולל מע״מ.

  • יש לך על מי לסמוך..
    שירות תיקונים ל-iPad במעבדה מבית iDigital

    הiPad שלך נפל, נסדק או נשבר?
    ברגעים האלה- טוב שיש לאן לפנות.
    התיקונים מתבצעים במעבדה מקצועית מבית iDigital, הזמינה בפריסה ארצית.
    אנו מתחייבים לשירות מקצועי, אמין ומהיר ביותר.
    מכשירך יועבר על ידינו לתיקון במעבדה מקצועית מבית iDigital, המקפידה על סטנדרטים מקצועיים ואיכות שירות.
    הנך מוזמן למסור מכשירך לתיקון בכל אחת מחנויות הרשת.
    מכשירך יועבר על ידינו לתיקון במעבדה מקצועית מבית iDigital, המקפידה על סטנדרטים מקצועיים ואיכות שירות.
    לנוחיותך, שירות בדיקת "סטטוס קריאה” כל העת באתר.
     
    מידע נוסף
    יש לך על מי לסמוך.. <BR>שירות תיקונים ל-iPad במעבדה מבית iDigital
  • לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן

    לקבלת שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות יצרן, הנך מוזמן לכל אחת מחנויות הרשת. נציגי השרות הטכני, אשר הוסמכו מטעם היצרן, ישמחו לסייע לך מיד עם הגעתך.

    לנוחיותך, שירות בדיקת "סטטוס קריאה” כל העת באתר.

    למציאת החנות הקרובה לביתך
    לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן
  • שים לב!
    טרם הגעתך לקבלת שירות / מסירת מכשיר לתיקון

    כחלק מתהליך הבדיקה והטיפול במכשיר יתכן ויידרש ביצוע שחזור להגדרות היצרן.
    לפיכך, יש לבצע גיבוי למידע שלך. אין אנו אחראים לאבדן מידע מכל סוג שהוא.
  • חשוב להביא עמך!

    • חשבונית רכישה*, כבל USB, ספק כח ואוזניות במידה ונמצאים ברשותך.

     

    * בהתאם להנחיות היצרן Apple, חובה להציג חשבונית רכישה (לקוחות שרכשו באידיגיטל יוכלו לשחזר את החשבונית בסניף במידה ואינה ברשותם)