פרטי החנות

  • כתובת חנות

    גרנד קניון, שדרות טוביהו דוד 125,
    באר שבע
    קומת כניסה
  • שעות פעילות החנות

    ימים א'-ה': 09:30-22:00
    יום ו': 09:00-15:00
    שבת: חצי שעה מצאת השבת ועד 23:00

    מסירת מוצרים לתיקון:
    בימים א'-ה': 09:30-17:00
    בימי ו': 09:30-14:00.
    יום שבת: איסוף מכשירים מתיקון בלבד.

     

    לקוחות יקרים,
    ביום ב׳ 2.10.17 בין השעות 15:00-18:00 יערכו עבודות תשתית במערכות החברה וסניפי הרשת יקבלו מכשירים לתיקון באופן ידני בלבד.
    בר האקספרטים יתן מענה טכני חלקי.
    עמכם הסליחה על אי הנוחות

  • לתשומת לבכם

    שירות Expert  פעיל
    בימים א'-ה': 10:00-18:30
    בימי ו': 09:30-14:00.



    *בערבי חג שירות ה- Expert אינו פעיל.

שירות בחנות

  • iPhone, iPad, iPod ואביזרי Apple

    לקבלת שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות יצרן:

    הנך מוזמן לכל אחת מחנויות הרשת. נציגי השרות הטכני, אשר הוסמכו מטעם היצרן, ישמחו לסייע לך מיד עם הגעתך.

    לנוחיותך, שירות בדיקת "סטטוס קריאה” כל העת באתר.

     



    לקבלת שירות תיקונים מחוץ לאחריות יצרן:

    הנך מוזמן למסור מכשירך לתיקון בחנות.
    מכשירך יועבר על ידינו לתיקון במעבדה העומדת בסטנדרט איכות ומקצועיות מהגבוהים בארץ.

     

     

    מידע נוסף
  • מחשבי Mac

    לשירותך, תמיכה טכנית על ידי צוות Expert (מומחים) מוסמכי Apple בחנות. הצוות יבצע סדרת בדיקות בהתאם להנחיות היצרן, לאימות התקלה ופתרונה.
    במקרה של תקלות חומרה מורכבות יועבר המחשב ללא תשלום על ידינו למעבדה הראשית של החברה.

    קרא עוד

שירות Expert

  • המקום הטוב ביותר לקבלת תמיכה במוצרי Apple.

    לרשותך,צוות Expert ,נציגי ייעוץ ותמיכה מקצועיים מוסמכי Apple המציעים מתן שירות ייעוץ אישי להעמקת ידע ותמיכה טכנית במוצרי Apple.
    כמו כן,שירות תמיכה טכני המעניק סיוע בסוגיות טכניות ,פתרונות לבעיות תוכנה במגוון מוצרי Apple.
    שירות iDigital Expert הינו הטבה בלעדית ללקוחות iDigital.

    הנך מוזמן להגיע לפגישה אישית עם נציג מומחה בחנות בזמן המתאים עבורך

    ימים א'-ה': 10:00-18:30
    יום ו': 09:30-14:00
    שבת: עמדות האקספרט סגורות

  • בהגיעך לחנות

    נציג ה-Expert ישמח להפגש איתך.
    נציג ה-Expert שילווה אותך לאורך כל הפגישה ירכז עמך את המידע על מנת לנסות ולהספיק לענות על מרבית שאלותייך.
    במקרה של תקלה במוצר, אם המוצר דורש תיקון, המומחה יפרוס בפנייך את מסלולי הטיפול במעבדת השירות.
    כמו כן, אם יידרש תשלום בעבור הטיפול ,ה-Expert ישמח להסביר לך באשר לעלויות הכרוכות בתיקון .

     

    בהגיעך לחנות