קבל יותר על ה iPod שלך !
כל iPod כולל שירות תמיכה טכני טלפוני ללא תשלום למשך 90 יום מתאריך הרכישה, וכן אחריות חומרה לשנה (בכפוף לכתב האחריות). תוכנית iDigital Care מאפשרת לך להרחיב את הכיסוי לשנתיים מתאריך הרכישה של המכשיר. תוכל/י להתקשר למוקד הטכני שלנו באופן חופשי כדי להתייעץ עם מומחים ולקבל תשובות לשאלותיך. בנוסף, אם תזדקק/י לשירות חומרה, עומדות לרשותך מעבדות מוסמכות מטעם Apple.
תמיכה מושלמת
בין אם את/ה בבית, במשרד או בדרכים, תהנה/י מקו ישיר למומחים של Idigital עבור שאלות במגוון רחב של נושאים הקשורים ל-iPod, ביניהם:
* חיבור למחשב – Mac או PC
* סנכרון באמצעות iTunes
* הורדת סרטונים ופודקאסטים
* סנכרון אנשי קשר ולוחות-שנה
* חיבור iPod touch לרשתות אלחוטיות
* שליחה וקבלה של דוא"ל באמצעות iPod touch
כיסוי מקיף
תוכנית iDigital Care כוללת כיסוי עבור הפריטים הבאים, במידה והינך משתמש/ת בהם:
* ה-iPod + סוללה + אביזרים שמגיעים עם המכשיר, כגון אוזניות וכבל USB
מתי אפשר לרכוש את iDigital Care ?
את החבילה זכאים לרכוש לקוחות iDigital ומשווקיה המורשים בלבד.
ניתן לרכוש את החבילה אך ורק במהלך שנת האחריות הראשונה, שמתחילה בתאריך רכישת ה iPod.
על מנת להפעיל את האחריות יש לבצע אקטיבציה.
* לפרטים המלאים אודות תוכנית iDigital Care , יש לעיין במסמך תנאי השרות המלא.