יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

 תנאי אחריות
חברת אייקון גרופ, ח.פ. 513955252 מרח' דרך יצחק רבין 1, פתח תקווה (להלן: "החברה") נותנת בזה לצרכן אחריות לתקינות המכשיר נושא מספר סידורי מבית Apple אשר פרטיו מצוינים להלן, וזאת לתקופה של 12 חודשים החל ממועד רכישת המכשיר ומסירתו, אלא אם צוין אחרת ע"ג תעודה זו (להלן: "תקופת האחריות"), וזאת בכפוף לאמור להלן:


1. האחריות ניתנת רק לציוד המפורט מעבר לדף (להלן:״הציוד ("ועבור הצרכן אשר רכש את הציוד לשימוש אישי, ביתי או משפחתי.
2. בתקופת האחריות החברה (או מי מטעמה) תתקן או תחליף, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף להוראות סעיף 5 להלן, את פרטי הציוד שיימצאו ע"י החברה פגומים או בלתי תקינים וזאת ללא חיוב הקונה בתשלום, תוך השבת הציוד למצב שבו היה אלמלא הקלקול, ובלבד שפריטי הציוד יובאו אל אחת מתחנות השירות/החנויות (להלן: "נקודות השירות") המפורטות בהמשך. הובלת הציוד אל ומנקודות השירות תעשה ע"י הקונה, על חשבונו ועל אחריותו הבלעדית. לאחר התיקון או ההחלפה תמסור החברה (או מי מטעמה) אישור שתפורט בו מהות התיקון או ההחלפה. במקרה של תיקון כאמור בתקופת האחריות ובמסגרת האחריות, יהיו החלקים המחליפים מקוריים וחדשים.
3. ככל שבחרה החברה להחליף את הציוד, החלפה תהיה למוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומה ושווה ערך. החברה תהיה רשאית גם להשיב לצרכן את התמורה ששילם בגין הציוד, חלף התיקון או ההחלפה, לפי שיקול דעתה.
4. אם החברה תחליף ציוד פגום או חלק פגום בציוד במסגרת האחריות, יישאר הציוד הפגום או החלק הפגום בבעלותה. הקונה רשאי לרכוש מהחברה את הציוד או החלק הפגום שהוחלף במחיר כמפורט במחירוני החברה באותה העת. מוסכם כי האחריות על הציוד המוחלף או החלק המוחלף, לפי העניין, תסתיים עם תום תקופת האחריות של תעודה זו ולא פחות מ-90 יום ממועד התיקון.
5. אחריות החברה על פי תעודה זו ובכלל, לא תחול בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן. במקרים כאמור כל תיקון )ככל שניתן לבצעו) או החלפה של הציוד, לרבות עלות חלפים ופרטי ציוד מחליפים, בדיקה ושעות עבודה שיושקעו על ידי החברה, יבוצעו בתשלום בהתאם למחירון החברה שיהיה בתוקף באותה העת. ואלה המקרים:

(א) אם ניזוק הציוד ע"י שבר, כח עליון, זדון, רשלנות, לרבות שפיכת נוזלים, קורוזיה, לחץ בלתי סביר על המעטפת, חשיפה לשמש, אבק, לטמפ' חריגה או לכלוך, לרבות שעוות אוזניים.
(ב) אם ניזוק הציוד כתוצאה משימוש לא נכון, או שלא לפי ההוראות, או לא זהיר, או כתוצאה משינויים במתח החשמל, או כתוצאה משימוש במתח חשמל בלתי מתאים, או כתוצאה משימוש באביזר נלווה לא מתאים.

(ג) אם הקלקול בציוד, בגינו מבקש הקונה להפעיל את האחריות, נגרם בעקבות טיפול, שינוי או תיקון בציוד ע"י גורם שאינו טכנאי מוסמך ואינו מורשה מטעם החברה.

(ד) לגבי מכשירי iPhone מסדרה 7 ואילך: מובהר ומודגש כי האחריות אינה חלה על או מכסה, בשום מקרה, נזקי מים, אבק וקורוזיה, מכל סוג שהוא.
(ה) לגבי שעוני Apple Watch מסדרה 2 ואילך, מובהר ומודגש כי האחריות מכסה נזקי מים בכפוף לשימוש בשעון בהתאם להוראות השימוש (השעון מיוצר לפי תקן בינלאומי 2010 :22,810 ISO; יחד עם זאת ניתן להשתמש בו אך ורק במים רדודים, למשל בשחייה, אך לא בצלילה, סקי מים או בפעילויות מים אחרות במהירות גבוהה).
6. החברה תתקן את הציוד (או לחלופין תחליפו או תשיב בגינו את התמורה לצרכן, לפי החלטת החברה) לא יאוחר מתום שבועיים מיום מסירת הציוד לנקודת המכירה בה הוא נרכש. שבתות וחגים לא יבואו במניין התקופות לעיל.
7. בכל תלונה הקשורה לאיכות תמונה במסך, ובכלל זה לעניין כמות הפיקסלים, צבעם וצפיפותם, החלפת המסך או תיקונו כפופה להנחיות יצרן בנוגע לרמת איכות התמונה לסוג הציוד הרלבנטי.
8. עבור מוצרים שמחירם עולה על 300 ש"ח: עד 12 חודשים מתום תקופת האחריות, החברה (או מי מטעמה) תמכור ללקוח, במקרה של דרישה מצד הלקוח, חלקי חילוף, במחיר שייקבע לפי שיקול דעתה, לשם תיקון הציוד. בנוסף, לקוח אשר יתקן את הציוד במעבדה של החברה (או מי מטעמה או הקשור עמה), עד 12 חודשים מתום תקופת האחריות, יקבל לידיו את חלק החילוף המוחלף, ככל שהדבר אפשרי, ובלבד שלא ויתר במפורש ובכתב (לרבות בטופס דיגיטלי) על הותרת החלק המוחלף בידיו. בנוסף לאפשרויות של רכישת חלקי חילוף ותיקון הציוד במעבדת החברה, מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית להציע ללקוחותיה לרכוש ציוד חדש חלופי במחיר שייקבע לפי שיקול דעתה, ובמקרה שהלקוח יבחר באפשרות זאת, ועל אף האמור לעיל, החברה תהא רשאית להשאיר את הציוד התקול בידיה.
9. מובהר כי אחריות החברה על פי תעודה זו ובכלל, אינה חלה ביחס לתוכנה או בכל הקשור לתוכנה.
10. החברה אינה אחראית לכל נזק עקיף או תוצאתי מכל מין וסוג. מבלי לפגוע מכלליות האמור מובהר שאם תיקון ו/או שירות כרוך בהעברת מידע בדיסקים קשיחים, במדיה מגנטית, אופטית או בכל צורה אחרת, החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא למידע האמור ו/או להעברתו.
11. אם נדרש להתקין מחדש בציוד מערכת ההפעלה, הצרכן מתחייב כתנאי להתקנה לספק לחברה את מערכת ההפעלה המקורית שרכש כדין.
12. חל איסור מוחלט לבצע חריטה על גבי הציוד. במקרה של חריטה תראה החברה את החריטה כנזק מכוון ותסיר כל אחריות מהחלק עליו בוצעה החריטה ו/או נזק שנגרם בגינו.
13. בכפוף להוראות הדין, בכל פניה בקשר עם האחריות יציג הצרכן תעודת אחריות זו.
14. תעודת אחריות זו מבטלת כל אחריות או ערבויות קודמות או אחרות שניתנו, ככל שניתנו, בכתב או בע"פ ע"י החברה ו/או Apple.